Hur ändrar jag inställningarna för IP-Telefonin?
• Logga in i kundportalen • För musen över ”Mina tjänster” och välj ”IP-telefoni” • Klicka in på ditt abonnemang, exempelvis ”IP-Telefoni Abonnemang-retail1” • Klicka på knappen ”Inställningar”
Hur ser jag min samtalshistorik för IP-Telefonin?
• Logga in i kundportalen • För musen över ”Mina tjänster” och välj ”IP-telefoni” • Klicka in på ditt abonnemang, exempelvis ”IP-Telefoni Abonnemang-retail1” • Klicka på knappen ”Samtalslista”
Hur loggar jag in på webbhotellet?
Du loggar in i webbhotellet här.
Hur byter jag lösenordet?
Hur ändrar jag kontaktinformationen?
Hur skapar och hanterar jag användarroller?
Jag ska flytta till ny adress. Vad kostar det?
Internetport tar inte ut någon avgift för att flytta en tjänst till en ny adress. Notera att om det gäller flytt till ett annat stadsnät kan det tillkomma en startavgift. Priserna kan variera även om man behåller samma hastighet som tidigare.
Jag vill säga upp mitt autogiro. Hur gör jag?
Detta kan du göra genom att logga in på din internetbank. På sidan där du administrerar dina autogiron kan du välja att ta bort ditt autogiro till oss. När du tar bort ditt autogiro måste du meddela oss att fakturan ska gå ut som normalt via papper eller e-post.
Jag har fått en påminnelse/inkassokrav men jag har betalt min faktura. Vad gör jag?
Alla påminnelser och inkassokrav bör betalas. Om du redan betalt kapitalbeloppet på fakturan räcker det att du betalar in mellanskillnaden med samma fakturanummer som står på påminnelsen eller inkassokravet.
Hur vet jag vilken period min faktura avser?
På fakturan finns ett sammandrag där vi redovisar för vad och vilken period fakturan avser. I kundportalen kan du även hitta fakturan och tjänsten där det står inom vilken tid den är i. Har du ingen inloggning till vår portal så kontakta oss så ordnar vi det.